Be a Supporter!


Main News Audio Favorites Reviews Stats 188 Fans
Follow CKC2009

183 audio Reviews with Responses

|-Time Travel-| |-Time Travel-|

Rated 4.5 / 5 stars

4.89 / 5.00 (+ 0.017)

Some good melodies man!

However the mixin like is not good.. like the drum kick cant be heard very well (n), also like try find some good piano VST cos everyone used that nexus piano

Aside from that its really good man keep it up

People find this review helpful!
O-Prime125 responds:

Yeh I know im trying to find some good piano...:(
Thanks a lot for the review though. :)

I appreciate the criticism

|-I Dont Want You Back-| |-I Dont Want You Back-|

Rated 5 / 5 stars

4.38 / 5.00 (+ 0.085)

real classy bro..

to improve maybe mix it bit better and switch up the drums.

melodies are on it though


People find this review helpful!
O-Prime125 responds:

Thanks bro, ok will switch the drums :)

Margaritas Margaritas

Rated 5 / 5 stars

In its way..

its actually pretty dope :D

Maybe try work your bass to it like maybe have a guitar strum or some basic strings.. or the chords of the piano sample?


JackRocker responds:

Hey man, thanks a lot! For some reason, this is my most downloaded track of 2011, but only one review, doesn't make sense at all. Thanks a lot for the tips, I'll keep it in mind! I'm still a beginner, but I'm learning, and getting better. I appreciate you taking the time to review this, it helps a lot!

[KOA] instrumental [KOA] instrumental

Rated 5 / 5 stars


so CKC is left out just because i havent posted my new amazing ish on this site?!

im hurt.

DJ-Delinquent responds:

thought u died....

The Tigers - LoveKavi The Tigers - LoveKavi

Rated 5 / 5 stars

oh shit

Just started gettin back onto NG.. you have really upped ya shit..

were u gettin all dis proff sounds from mutha fucker lmao

good shit bro

LoveKavi responds:

Haha, at college my teacher is obsessed with me recording my own samples, so I ABUSE THE FUDGE out of the mics at college and record loads of percussion sounds and stuff.

Cheers though!

Got This - LoveKavi Got This - LoveKavi

Rated 5 / 5 stars

Like it all..

My only dislike maybe if yo gave the kick more presence..

and add variety with ya like spicatto strings but part from that Mr.Kavi soundin dopee..

btw Man im applyin for Brit School init.. start makin teh aweshums music

peace keep at it


LoveKavi responds:

Sick one! I was gonna go birt school, then last minute I couldn't be botherd to travel an extra 20 mins lol, your gonna smash that class up!

Thanks for the review though!

Soul To Take - LoveKavi Soul To Take - LoveKavi

Rated 5 / 5 stars

Your Producing. . .

Its gota lot better?..

If this is what ya music teacher is teaching you i want this ish..


People find this review helpful!
LoveKavi responds:

Haha yer in one year in music my teachers have helped me so much theory and practically!

Thanks a lot man!

Katie Joy - I'm Done Katie Joy - I'm Done

Rated 5 / 5 stars


wish i new some singers like ya girl there...

man she gota excellent voice..

the beat was hot aswell.,.man.. i think the beat was excellenty EQ'd..

maybe if ya'll wud like to collab on someeee hot track hit me up on AIM or MSN.

AIM - TheLions2k9

-¦- CKC -¦-

People find this review helpful!
Exotec responds:

thank you very much :) and alright, we'll be in touch!

[microphone] [microphone]

Rated 4.5 / 5 stars


yea man the mastering is *iffy*

. your voice is very overpowering, so id down turn your voice down to its minimal then like maybe idk compress it a bit..?..

. Good beat gave it a good atmosphere

. Lyrics were pretty good

. Real good flow

yea ;)

-¦- CKC -¦-


thanks man yea mastering is a bit iffy... its a working process for not working with much..just a m-audio usb mic... if you got any tips you can hit me up anytime..cuz good criticism is nice.

Club Banger(unfinished) Club Banger(unfinished)

Rated 5 / 5 stars


i dig this more than ya other new song..

beat was hot

lyrics fueled the song

had a lot more energy then the other song, i think it needs EQ'uin but its unfinished so yea..

keep at this one.

very dope

-¦- CKC -¦-

RemixF2D responds:

thanks CKC you always give great feedback whether positive or negative, but yea im gonna go back and tweek this track abit more and make the vocal match and lay on the beat better but this is an interlude to a real club track im tossin on the R.Y.D. mixtape thanks again bro.